پرسش های مصرف‌ کننده در مورد رمزنگاری در ژاپن افزایش ۱۷۰ درصدی داشته است

اداره امور مصرف کنندگان ژاپن گزارش داده‌ است که سال ۲۰۱۸ افزایش ۱۷۰ درصدی تعداد پرسش های مصرف‌ کننده در مورد ارزهای دیجیتال را در مقایسه با سال گذشته شاهد بوده‌است. این خبر توسط خبرگزاری ژاپنی در روز ۱۸ ماه ژوئن گزارش شد.

آژانس امور مصرف‌کننده (CAA) یک سازمان اداری در کابینه ژاپن است که این دفتر مسئول امور روزانه شعبه اجرایی دولت (رژیم) می باشد.

 (CCA) گزارش خود را در مورد بخش مصرف کنندگان و موضوعات حفاظت از مصرف ‌کننده را هر ساله بصورت پیش فرض به رژیم ارائه می‌کند.

 سال گذشته به زبان انگلیسی در دسترس بود، در حالی که هنوز عملیات ترجمه ادامه دارد.

تحقیق CAA نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۸ پرسش های مصرف‌ کننده در مورد صرافی رمزنگاری به ۳,۶۵۷ مورد رسید که حدود ۱٫۷ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است.


اخبار مشابه : 

بانک مرکزی ژاپن ارزهای دیجیتال بانک مرکزی را در گزارش جدید بررسی می کند

اتحادیه اقتصادی ژاپن از ناظر مالی FSA می خواهد تا مالیات بر رمزنگاری را کاهش دهد


در حالی که نرخ رشد تحقیق در مورد چنین سوالاتی در مقایسه با سال ۲۰۱۷ حدود ۳٫۵ درصد کاهش‌ یافته است.

 خبرگزاری ژاپن اشاره می‌کند که رشد هر ساله این پارامتر از سال ۲۰۱۴ ثابت بوده‌ است.

CAA نشان داد که محتوای اصلی چنین سوالاتی شامل سوالاتی در خصوص ارزیابی صرافی های رمزنگاری، درخواست برای باز پرداخت، مسائل مربوط به امنیت، مشکلات مربوط به ورود به سیستم یا پرداخت‌ها، و مشکلات مربوط به فروشندگان مربوط به بخش ارز دیجیتال است که نمی‌توانند به مشتریان پاسخ دهند.

این اداره همچنین عنوان کرده است که تعدادی از پرسش ها در مورد مشکلات سرمایه‌ گذاری کاربران را  مشاهده کرده است.

همانطور که گزارش شد یک گزارش از سوی آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) در پاییز ۲۰۱۸ منتشر شد که نشان داد تعداد سوالات در مورد ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران ژاپنی طی سه ‌ماهه سوم سال کاهش‌ چشمگیری یافته است.

در ماه فوریه شرکت (FSA) اطلاعات مربوط به Q۴  را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد که آمار حاکی از کاهش بیشتر آن بوده است.

منبع : cointelegraph

 

کانال تلگرام crypto tech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 + = 28